Giliai įkvėpk!

Jei organizmui trūksta deguonies, dažniausiai jaučiame silpnumą ir nuovargį

Kad mūsų organizmo funkcijos nesutriktų, jam neturi stigti deguonies. Jo trūkumas sukelia silpnumą, nuovargį ir pagaliau susergame. Ir atvirkščiai – jei deguonies netrūksta, jaučiamės stiprūs ir pasirengę veikti. Kaip tik todėl toks svarbus yra aktyvus poilsis arba sportas. Fizinio krūvio metu giliau kvėpuojame ir įkvepiame daugiau deguonies. Gilus kvėpavimas taip pat padeda visam organizmui atsipalaiduoti. Pagerina kraujo apytaką, atpalaiduoja raumenis, mažina kraujospūdį. Todėl tiems žmonėms, kurie nemėgsta judėti, gydytojai pataria specialias atsipalaidavimo priemones, kurių pagrindas – atitinkami kvėpavimo pratimai. Jeigu nenorime bėgioti ristele, atsisėskime į krėslą, atverkime langą ir užsimerkime. Negalvokime apie reikalus, susikaupkime, galvokime tik apie savo kūną, mėginkime atsipalaiduoti ir penkias minutes giliai ir reguliariai kvėpuokime.

Atsakomybės apribojimas. Interneto svetainėje pateikiama informacija yra informacinio pobūdžio ir neatstoja gydytojo, arba kito specialisto konsultacijos, todėl jos negalima naudoti diagnozuojant, arba gydant ligą.