Sveika mityba

Pasirink dietą, tinkamą tavo gyvenimo būdui

Spausdinti

Priklausomai nuo to, kokio esame amžiaus ir koks mūsų gyvenimo būdas, kinta mūsų organizmo poreikiai. Kad viskas juos atitiktų, reikia kreipti dėmesį į savo kasdienį valgiaraštį.

Add a comment Add a comment

Skaityti daugiau: Pasirink dietą, tinkamą tavo gyvenimo būdui

Šaldyti vaisiai ir daržovės

Spausdinti

Šaldytuose vaisiuose ir daržovėse yra daug mums reikalingų mineralinių medžiagų, reguliuojančių organizmo biologinius procesus.

Add a comment Add a comment

Skaityti daugiau: Šaldyti vaisiai ir daržovės

Ką reikėtų žinoti apie kiaušinius

Spausdinti

Norint patikrinti, ar kiaušiniai švieži, reikia sumesti juos į didelį stiklainį su šaltu vandeniu.

Add a comment Add a comment

Skaityti daugiau: Ką reikėtų žinoti apie kiaušinius

Kava: su kofeinu ar be jo?

Spausdinti

Vyraujanti nuomonė, kad kavos arba kofeino atsisakymas padės išvengti širdies ligų nebuvo pagrįsta tyrimais. Tačiau asmenys, kurių infarkto rizika didesnė, neturėtų gerti daugiau nei du puodelius kavos per dieną.

Add a comment Add a comment

Skaityti daugiau: Kava: su kofeinu ar be jo?

Organizmo valymas vaistažolėmis

Spausdinti

Savaime nuo vaistažolių neliesėjama, tačiau jos stiprina dietų poveikį.

Add a comment Add a comment

Skaityti daugiau: Organizmo valymas vaistažolėmis

Naktiniai alkio priepuoliai

Spausdinti

"Jau kurį laiką naktimis pabundu nuo žvėriško alkio. Turiu keltis ir valgyti ar bent ką nors sukramtyti. Kokia šių alkio priepuolių priežastis?"

Add a comment Add a comment

Skaityti daugiau: Naktiniai alkio priepuoliai

Ožkos pieno privalumai

Spausdinti

Ožkos pieno riebalų kruopelės labai smulkios, todėl mūsų organizmas jas geriau pasisavina.

Add a comment Add a comment

Skaityti daugiau: Ožkos pieno privalumai

Vitaminingi daigai

Spausdinti

Jeigu jūsų organizmas pervargęs ir jam reikia stiprios vitaminų dozės, gydykitės daigais.

Add a comment Add a comment

Skaityti daugiau: Vitaminingi daigai

Kodėl priaugame svorio?

Spausdinti

Moteris dažnai kamuoja klausimas, kodėl jos storėja, nors taip nedaug valgo?

Add a comment Add a comment

Skaityti daugiau: Kodėl priaugame svorio?

Grybai vietoj mėsos

Spausdinti

Valgomoji geltonpintė – grybas, kuris auga ant medžių kamieno.

Add a comment Add a comment

Skaityti daugiau: Grybai vietoj mėsos

Cikorija – skani ir nebrangi

Spausdinti

Sultingi cikorijos lapai kiek kartoki, šiek tiek primena vyno skonį. Cikorijose daug vitaminų A, C ir B.

Add a comment Add a comment

Skaityti daugiau: Cikorija – skani ir nebrangi

Savaitgalio dieta

Spausdinti

Laikydamiesi savaitgalio dietos išvalysime organizmą, pažadinsime jo gyvybines jėgas ir atgausime dvasios pusiausvyrą. Visas šias gėrybes mūsų organizmui ir sveikatai suteiks atitinkamai parinkti patiekalai.

Add a comment Add a comment

Skaityti daugiau: Savaitgalio dieta

Atsakomybės apribojimas. Interneto svetainėje pateikiama informacija yra informacinio pobūdžio ir neatstoja gydytojo, arba kito specialisto konsultacijos, todėl jos negalima naudoti diagnozuojant, arba gydant ligą.