Kava: su kofeinu ar be jo?

Spausdinti

Vyraujanti nuomonė, kad kavos arba kofeino atsisakymas padės išvengti širdies ligų nebuvo pagrįsta tyrimais. Tačiau asmenys, kurių infarkto rizika didesnė, neturėtų gerti daugiau nei du puodelius kavos per dieną.

Milijonai žmonių visame pasaulyje geria kavą vos pabudę, norėdami geriau jaustis. Paaiškėjo, kad saikingai geriama kava gali turėti teigiamos įtakos mūsų sveikatai.

Moksliniais tyrimais įrodyta, kad kofeinas ne atpalaiduoja dalelyčių, stimuliuojančių smegenų veiklą, o pristabdo poveikį tų, kurios ją slopina. Norint pažadinti proto veiklą, reikia 100-200 mg kofeino, t. y. tiek, kiek jos išgeriama ryte – vieno puodelio. Šią porciją reikia pakartoti po pusiaudienio, kai kofeinas iš organizmo jau būna pašalintas.

Mokslininkai taip pat įrodė, kad kava be kofeino visai nemažina rizikos susirgti širdies ligomis, o joje esančios cheminės medžiagos gali būti kenksmingos. Taigi gerkime tikrą kavą, bet mažesniais kiekiais.

 


Naudingi produktai

SKYSTAS SPYGLIUOČIŲ CHLOROFILAS (SPYGLIUOČIŲ ELIKSYRAS)

Atsakomybės apribojimas. Interneto svetainėje pateikiama informacija yra informacinio pobūdžio ir neatstoja gydytojo, arba kito specialisto konsultacijos, todėl jos negalima naudoti diagnozuojant, arba gydant ligą.