Savaitgalio dieta

Spausdinti

Laikydamiesi savaitgalio dietos išvalysime organizmą, pažadinsime jo gyvybines jėgas ir atgausime dvasios pusiausvyrą. Visas šias gėrybes mūsų organizmui ir sveikatai suteiks atitinkamai parinkti patiekalai.

Ryte mums reikia energijos, kurios šaltinis – angliavandeniai (pvz., avižų dribsniai, miusli) ir baltymai (pvz., jogurtas, varškė).

Rinkdamiesi pietus, venkime riebių patiekalų, ypač vadinamosios “sunkios” ir labai kaloringos mėsos. Tad šeštadienio pietums valgykime lengvai virškinamos viščiuko mėsos (be riebios odelės) arba veršienos kepenėlių, o sekmadienį, pvz., turtingos mineralų žuvies.

Vakarienė turi būti lengva ir teikti medžiagų, kurios gerina savijautą. Todėl vakare tiktų valgyti daržovių sriubą, makaronus arba daržovių mišrainę su jogurtu.

Nepamirškime, kad savaitgalio dietos pagrindas turi būti vaisiai ir daržovės. Juose yra daug valančiųjų pektinų, celiuliozės, kurie skatina virškinimą, brinksta skrandyje, todėl sotina. Per dieną reikia suvalgyti apie pusantro kilogramo vaisių ir daržovių, padalintų į – 5-6 porcijas. Jei norime ko nors pakramtyti, užkąsti, esame pavargę po darbo savaitės, geriausiai rinkimės bananą ar kelis riešutus. Pastaruosiuose, be tikrai švelninančio stresus vitamino B6, yra daug magnio, kuris gerai veikia smegenų ląsteles. Taip pat bananuose esančios amino rūgštys gerina mūsų koncentraciją bei nuotaiką.

Jeigu šią savaitę išgyvenote nemažai stresų ir esate susinervinę, galima paragauti ir tikro kakavos koncentrato – karčiojo šokolado. Jame, beje, yra daug antidepresinių junginių.

Atsakomybės apribojimas. Interneto svetainėje pateikiama informacija yra informacinio pobūdžio ir neatstoja gydytojo, arba kito specialisto konsultacijos, todėl jos negalima naudoti diagnozuojant, arba gydant ligą.