Kodėl priaugame svorio?

Spausdinti

Moteris dažnai kamuoja klausimas, kodėl jos storėja, nors taip nedaug valgo?

Dažniausiai pasitaikanti priežastis - nereguliarus maitinimasis. Ryte praryji keletą sumuštinių, darbe sugrauži porą saujų "čipsų". Prieš pietus greitomis suvalgai mėsainį ar apkepą. Virdama troškinį esi tokia išalkusi, kad keliskart ragauji tiesiai iš puodo. Galų gale dar suvalgai normalią vakarienę ir pasilepini desertu.

Tokiu būdu niekad nesijauti soti, bet kalorijų gauni daug daugiau, negu tau reikia. Be to, valgant vis kitu dienos metu organizmas nepripranta prie "tvarkos" ir kaupia atsargas, ir dėl to palengva, bet sistemingai priauga tau nereikalingų kilogramų.

To išvengti galima maitinantis reguliariai, visada tą pačią valandą. Be to, geriau valgyti dažniau, bet mažomis porcijomis. Būtina pusryčius valgyti, na o vakarienės galima atsisakyti. Į darbą vietoj traškučių pasiimk daržovių ar vaisių salotų be majonezo. Jei labai išalkai, ruošdama pietus suvalgyk obuolį. Atsimink, kad sotumo jausmas atsiranda prabėgus dvidešimčiai minučių po valgio. Valgyk lėtai. Leisk skrandžiui pradėti "darbą".

Nutunkame ir tada, kai išgyvename stresą ar depresiją. Tuo metu mūsų organizmas reikalauja saldumynų, ir smaguriaujame jais gana noriai. Tačiau mūsų savijauta labiau pagerėtų ne nuo šokolado, o nuo valgio su foline rūgštimi: špinatų, apelsinų, ankštinių daržovių.

Galima susidaryti sau valgiaraštį, į kurį galima įtraukti mėgstamus, bet lengvesnius valgius. Kad naminis sultinys "suliesėtų", reikia jam atšalus nugriebti riebalus. Bulvės "fri" aliejaus sugers mažiau, jei prieš panardindamos į aliejų jas tris minutes apvirsime.

Vertėtų žinoti, kad lieknumas priklauso ir nuo dietinių valgių kiekio, tad per daug neprisivalgykite.

Atsakomybės apribojimas. Interneto svetainėje pateikiama informacija yra informacinio pobūdžio ir neatstoja gydytojo, arba kito specialisto konsultacijos, todėl jos negalima naudoti diagnozuojant, arba gydant ligą.